يبدأو ببعبصة زوجته وينتهو بنيكها قدامه وينيكوه معاها

قصص سكس – يبدأو ببعبصة زوجته وينتهو بنيكها قدامه وينيكوه معاها

في اليوم دا خرج احمد وزوجته هند عشان يروحو السينما يتفرجو علي فيلم رومانسي.
احمد شاب متوسط الطول وجسمه طبيعي ,انما هند ممشوقة القوام طويلة وبيضا وبزازها وطيازها بارزين عن بقية جسمها (يعني زي البطه بالبلدي كدا).
جلس احمد وهند في الكراسي الخلفية عشان يقعدو براحتهم.
بس المشكلة ان اللي قعد جنب هند من الناحية التانية شاب عامل زي الوحش لونه اسمر زي نجوم افلام البورنو السود وطويل فوق 185 سم وجسمه مليان عضلات واول احمد شافه خاف منه في اعماق نفسه.
في مشهد من مشاهد الفيلم لما بطل الفيلم كان عمال يبوس ويحضن في شرموطة من شراميط الفيلم (بنات الليل) بدأ الراجل اللي قاعد جنب هند يتحرش بيها حط ايده علي وركها وقعد يحسس علي جسمها وهند ساكته وعماله تبص لاحمد عشان ينقذها بس احمد كان خايف من الراجل عشان كدا سابه طول الفيلم وهو عماله يحسس علي جسم هند لدرجة انه مد ايده ومسك بزازها وعصرهم وفركهم قدام عيون احمد زوجها.
وبعد ما خلص الفيلم خرج احمد وهند عشان يرحو بيتهم وطبعا طول ما هما ماشيين احمد مجبش سيرة اللي حصل لمراته في السينما ومقدرش يبص في عين هند طول الرحلة.
احمد كان ماشي علي امل ان الموضوع هيتنسي وخلاص بس مش دا اللي حصل (احمد ومراته ساكنيين في مساكن اهالي في حته مقطوعة شوية نواحي العبور) وهما ماشيين في الشارع وكانت الساعة اتنين بالليل هجم علي احمد وهند راجلين ضخام واجسامهم معضلة جامد وواحد منهم كان الشاب الاسمر اغتصب هند في السينما والتاني شاب ابيض ووشه مليان ندبات زي المجرمين في الافلام.
اول ما احمد شافهم خاف جدا وحاول ياخد هند يجري بس هند كانت تقيلة في الجري عشان كدا لحقوهم بسهولة ومسك الشاب الابيض احمد وحضنه وشاله بكل سهولة علي كتفه والشاب الاسمر مسك هند وشالها ودخلو بيهم في خرابة مدارية.
الشاب الابيض رمي احمد علي الارض ونيمه والشاب الاسمر نزل هند فوق احمد بالظبط وبقي وش هند من فوق في مقابل وش احمد زوجها.
الشاب الابيض جه من عند راس احمد وسحب دراعاته لورا ومسكهم عشان ميتحركش وبدأ الشاب الاسمر باغتصاب هند.
طلع موس من جيبه وشق البنطلون ومن تحته الكيلوت بتاع هند من عند خرم طيزها وكسها لحد ما كشف لحم طيزها الابيض ومسك الموس وشق البدي بتاعها كمان وقطع السوتيان وبقيت هند قاعدة وسطيهم عريانة ملط.
دخل صباعه في خرم طيزها وكان ضيق جدا لان احمد مش بينيكها فطيزها ومع حركة صباع الشاب الاسمر في طيزها بدأت طيز هند تاكلها وبدأت تتأوه بصوت واضح وتصرخ من حرقان خرم طيزها.
الشاب الاسمر راح مطلع زبه من االبنطلون وراح علي وش احمد ودخل زبه في فم احمد عشان يبله وطبعا احمد حاول يقاوم في الاول بس الشاب الابيض قرص علي دراعات احمد شويه فصوت واضطر يفتح فمه وفي الثانية دي كان الشاب الاسمر غارز زبه لحد البيضان في فمه وفضل يدخل زبه ويخرجه شوية لحد ما بقي زبه ناعم وزلق من ريق احمد.
ورجع الشاب الاسمر مره تاني من ورا هند ورفع طيزها لفوق شويه ودفع زبه مره واحده في طيزها وانزلق زبه بكل سهولة في مصارينها بس الالم كان شديد جدا علي طيزها وحاولت تصوت بس الشاب الاسمر كتم فمها عشان صوتها ميعلاش عالاخر وبدأ الشاب الاسمر بأدخال واخراج زبه في طيز بسرعة سريعة وطيازها عماله تترج زي موج البحر من طراواتها.
بزاز هند كانت مدلدلة لتحت ونازلة علي وش احمد في الموقف دا وكانت عماله تتحرك لقدام ولورا علي وش احمد وهي عماله تترج من النيك العنيف والمتواصل اللي بيحصل في طيزها من ورا بزب الشاب الاسمر العنتيل.
وبعد اكتر من نص ساعة متواصلة من النيك في كس وطيز وهند وهي راقده في زوجها الخول بدأت شهوة احمد تتبدل وبدأ يستمتع بتأوهات وتغنجات زوجته وهي نايمه فوقه وكسها وطيزها مفتوحين للفحول ينيكوها فيهم وهو يبقي نايم تحتها يمسح عرقها ويرضع حلمات بزازها.
وبالفعل بدأ زب احمد يقف وهو ماسك حلمات بزازها بيرضع فيهم وبقي الوضع دا بالنسبة ليه قمة المتعة وهو حاسس انه فيه زب اسمر غريب مغروز في كس زوجته وان الزب دا اكبر من زبه بكتير واتخن من زبه مرتين تلاته وبيمارس معاها اعنف جنس.
بعد ما خلص الشاب الاسمر من فشخ زوجة احمد وهي نايمة فوقه جه الشاب الابيض وطلع احمد من فوق ونزل هند من تحت.
الشاب الابيض قلع احمد البنطلون ورفع طيزه لفوق ودخل زبه فيها وبدأ ينيك احمد.
وبردو لان احمد طيزو كانت بكر عشان كدا تعب في الاول جدا بس اللي نفعه عن هند شوية ان زب الشاب الابيض كان صغير ورفيع عشان كدا انزلق في طيز احمد بسهولة.
احمد بدأ يهيج مع حركة زب الشاب الابيض في طيزو وبالفعل انتصب زب احمد بشكل محصلش قبل كدا وبدأ احمد في ادخال زبه في كس هند وهي نايمة تحته في وضعية نيك ثلاثي محلصتش قبل كدا الزوج يبقي بيتناك فوق الزوجة وفي الوقت نفسه زب الزوج مغروز في كس الزوجة وفضلو علي الوضع دا لحد ما جاب الشاب الابيض شهوته في طيز احمد وبسبب الانقباضات الانتفاخات العنيفة لزب الشاب الابيض في طيزو حصل ضغط علي البروستاتا بتاعت احمد فاشعلت الشهوة في زبه هو كمان وقذف احمد بعديها مباسشرة في كس هند.
وبدأ يسيل المني بتاع الشاب الابيض من طيز احمد وينساب في علي شكل خطوط علي زبه احمد لحد ما وصل لكس هند واختلط المني بتاع احمد مع المني بتاع الشاب الابيض في كس هند زوجة احمد.
ومن بعد الحادثة دي واحمد مبقاش يعرف ينيك هند غير لما يجيب واحد ينيكه وينيكها هند معاه

يبدأو ببعبصة زوجته وينتهو بنيكها قدامه وينيكوه معاها

بواسطة:
تم النشر في: أغسطس 24, 2019

شاهد ايضا